Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.03.2019, 03:33



Жовтоводський ліцей


Меню сайту
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 287
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

STEM освіта

Літня школа 2017

І знову літо! 29 травня відкрила двері "Літня школа" у ліцеї природничо-наукового навчання. У 13 груп об'єдналися учні 5-8 та 10 класів. Напрямки роботи: інформаційні технології - 3 групи, математика - 2, фізико-математична - 1, фізики - 2, біолого-хімічна - 1, мовні (українська, англійська мови) - 4. Цього року робота школи буде проходити в рамках реалізації обласного проекту "STEM-освіта".

 

День перший - 29 травня

День був насичений яскравими подіями. З ранку у групах обирали назви та девізи, прослухали інструктаж з БЖД. Потім усі зібралися на урочисте відкриття школи, де кожна група отримала маршрутні листи із завданнями на два тижні роботи. Піснями та танцями присутніх вітали юні вокалісти та учасники танцювального гуртка "Натхнення" - гордість ліцею.

Завершився день роботою у групах за обраними напрямками. Велику цікавість викликали звіти груп про підсумки дня у календарі "Літньої школи".

 

День другий - 30 травня

"Числові генії" завзято працювали над олімпіадними задачами. "Володарі пластиліну" сьогодні стали співробітниками кіностудії і розпочали роботу над власним мультиком. "Vip-персони" відвідали міський парк, де провели конкурс на кращій твір-опис природи. "Терабайти" власними руками збирали системний блок комп'ютера. Команда "Комета" познайомилась з дослідом "гідростатика парадоксу". "Оптимісти" провели день в центральній дитячій бібліотеці. Для них там підготували цікавий тематичний захід. Усі три поверхи ліцею відчували аромат справжнього англійського чаю, з традиціями вживання якого знайомилася група "Crazy Fruit". І ще багато цікавих подій відбулося сьогодні!

 

День третій - 31 травня

"Володарі пластиліну" продовжили роботу над створенням мультика. Учні з "Комети" дізналися багато нового з біографії Миколи Коперника та проявили свої знання у веселому астрономічному брейн-рингу. "Ліцейські зірки" змагалися у декламуванні числових віршів. Біологи з команди "Оба-на" працювали зі світловими мікроскопами, досліджуючи особливості будови рослин організму на фіксованих мікропрепаратах. "Числові генії" стали учасниками усного журналу про життя Піфагора та його школу. "Vip-персони" почали створювати буктрейлери та на тлі природи писали фанфіки на поему Т.Г. Шевченка "Катерина". Група "Водограй" розпочала день віртуальною подорожжю містами України та Європи, а завершила реальною екскурсією рідним містом. Команда "Діамант" відкрила для себе програму "Scratch". "Евріка" після розв'язання олімпіадних задач з інформатики вивчала ігрові програми. "Оптимісти" блукали полицями дитячої бібліотеки КЗК "Жовтоводської централізованої бібліотечної системи". Дівчата з групи "Crazy Fruit" вразили відвідувачів кав'ярні, де вони проводили заняття з правил етикету, знанням англійської мови.

 

 

Ліцей природничо-науквого навчання приєднався до мережі базових експериментальних закладів для проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення інноваційної моделі STEM-освіти» на базі закладів освіти Дніпропетровської області на 2017-2021 роки.

STEM-освіта - це об'єднання наук, спрямоване на розвиток нових технологій, на інноваційне мислення, на забезпечення потреби в добре підготовлених інженерних кадрах. Розробка ефективних моделей впровадження STEM–освіти у навчальних закладах різних типів сприяє розвитку регіональної системи STEM-освіти через створення STEM-центрів, STEM-амбасад, розробку та впровадження авторських програм з природничо-математичних наук, технологій, програмування, робототехніки, ранню профілізацію та профорієнтацію, організацію науково-дослідницької, проектної, винахідницької діяльності учнів та вчителів, масових науково-популярних заходів та ін.

 З 24 по 28 квітня в ліцеї проходить тиждень STEM–освіти. 24 квітня - день науки (зустрічі з науковцями, знайомство з творчістю видатних вчених), 25 квітня - екскурсії на підприємства (день профорієнтації), 26 квітня - день творчості і винахідливості (досліди, конкурси малюнків та технічної творчості), 27 квітня  - день інтелектуальних змагань, 28 квітня - підведення підсумків (урочисте нагородження переможців міських предметних олімпіад, конкурсів малюнків, технічної творчості).

 

 

ДЕНЬ НАУКИ

Цей день має на меті знайомство учнів з науковцями, підвищення рівня їх поінформованості про важливість науки та наукових досліджень, про  відкриття та досягнення вчених різних часів. 

В 10 ф/м класі пройшов урок-дискусія за темою «Значення  наукових винаходів в житті людства». З цікавими доповідями про значення  винаходів  жінок-науковців виступили  Мусієнко Є. та Буренко А. Учні класу поділились своїми думками щодо впливу винаходів на життя звичайних людей та суспільства вцілому. В 10 б/х  класі презентували учнівські проекти: «Жінки-науковці»  та «Геніальні речі, винайдені жінками». Учні класу зі здивуванням дізнались, що багато  речей, якими вони користуються щодня, були винайдені жінками.

 

Урок фізики в 9-А класі був присвячений знайомству із науковим спадком Майкла Фарадея.

Із зацікавленням працювали учні 7- Б на уроці алгебри, виконуючи завдання з теми: «Методи розв’язування систем рівнянь”.  Грамотно і правильно розв’язувати системи рівнянь їм допомогали відкриття видатних французьких математиків П’єра Ферма та Рене Декарта, з творчістю яких учні познайомились на уроці. Учні зрозуміли,  що відкриття, які були зроблені вченими стародавнього світу, і сьогодні  лежать в основі багатьох наук, в тому числі й математики.

Учні 8-Б класу були сьогодні слухачами усного журналу "Видатні математики та їх відкриття"Основна мета заходу: донести до кожного учня, що математика – основа і ключ до всіх людських знань. Впродовж багатьох століть люди різних країн відкривали математику, уточнювали, вдосконалювали, поглиблювали відкрите і поширювали по всьому світу. З повідомлень та презентацій учнів восьмикласники довідались, що дало кожне століття, окремі країни та народи розвитку математики.

Весело та цікаво пройшли інтелектуальні змагання у 8-Б класі. Учні з захопленням розв’язували логічні задачі та виконували  завдання  з застосуванням  засобів ІКТ. Найспритніші встигали не тільки зробити завдання, а ще й допомогти іншим.

 

 Для учнів 8 класу (вчитель математики Садовніченко А.В.) було проведено науково-виховний захід «День числа π». Протягом уроку діти знайомилися з історією виникнення цього числа, використанням  числа π в різних площинах науки (математиці, фізиці та інших, навіть, в музиці). Метою заходу було продемонструвати реальне використання математичного апарату в різноманітних галузях людської діяльності.

 

 

 

 

 

До учнів 7-А класу завітав науковець - к.т.н., доцент кафедри менеджменту і соціальної роботи ОКВНЗ "ІП "Стратегія" Дятчин Володимир Захарович. Він розповів учям про геолого-розвідувальні роботи, способи видобутку корисних копалин, сучасні машини, які використовують гірничі підприємства. Цікавою була розповідь про найглибші шахти та кар'єри світу, в яких видобувають вугілля, залізну руду, золото та інші корисні копалини. 


       

ДЕНЬ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ

 Учні 9-А класу разом із викладачами побували на ремонтно-механічному заводі СхідГЗК.  Працівники заводу ознайомили учнів із робтничими професіями, провели екскурсію по цехам. Діти отримали багато вражень. Можливо, хтось із них обере технічну освіту в майбутньому. 

25 квітня учні 5-7 класів відвідали Дніпропетровський аерокосмічний музей, який створений на базі Національного центру аерокосмічної освіти молоді та є єдиним в країні музеєм ракетно-космічної техніки. Там представлена ​​багата експозиція розвитку космонавтики в Україні. Ліцеїсти ознайомилися з експозицією, що складалася з огляду виставки в залі музею та огляду зразків ракетного озброєння на майданчику музею. Також розглянули великий розділ, присвячений українським вченим і конструкторам ракет. Від екскурсії залишилися незабутні враження.

   

Учні 9-Б класу відвідали КП "Жовтоводські тепломережі". Головний інженер провів детальну екскурсію підрозділами підприємства, цікаво та доступно розповідаючи про особливості та принципи роботи кожного з них. Найбільш вражаючим було знайомство з роботою котельні, а у відділі хіміводоочищення учні змогли продемонструвати свої знання з хімії.  

 

Цікавою була екскурсія учнів 11 класу на відокремленний підрозділ "Автоматика та машинобудування" ДП НАЕК "Енергоатом". В науковому відділі учні побачили, як проводиться 3-D розробка деталей та друкування їх креслень. У виробничому підрозділі їм продемонстрували як виготовляють деталі та вузли для подальшого їх збирання в єдиний робочий пристрій. Найбільше старшокласникам сподобалася демонстрація розробленого та виготовленого на підприємстві санітарного пропускного пункту. Інша група учнів 10-11 класів відвідала ПРАТ "Метиз-Інвест". Учні ознайомилися із виробничими потужностями заводу, роботою хімічної лабораторії.

  

 

Учні 10ф/м зустрілися з молодим, цікавим, інтелігентним директором ДП "Український науково-дослідний та проектно-розвідувальний інститут промислової технології" Чередниченком Антоном Юрійовичем. Знайомство й двохгодинне спілкування пройшло непомітно. Під час зустрічі десятикласники опинилися на лекціях хімії та фізики, опустилися в глибинні шахти, перегорнули сторінки минулих проектних матеріалів промислових будов, дотягнулися руками до тих матеріалів, про які лише чули. А ще зрозуміли, що ми так мало знаємо, адже скільки цікавого є в цьому світі. 

     

ДЕНЬ ТВОРЧОСТІ ТА ВИНАХІДЛИВОСТІ

Цей день видався дуже насиченим та яскравим. В 6-Б класі пройшов урок з інформатики по створенню найпростіших тривимірних об'єктів в програмі "Lego Digital". Діти мали змогу втілити своє бачення об'єктів навколишнього світу, використовуючі електронний варіант всім відомого конструктора Lego.

В 9-Б класі пройшов урок творчості з біології "Природа наших відчуттів". Діти моделювали психічні процеси людини, вивчали рефлекторну діяльність людського організму. В 10 ф/м класі проводили цікаві досліди на сторінках "Відкритої природничої демонстрації". Урок пройшов під гаслом: "Спостерігаємо - осмислюємо - моделюємо - пояснюємо". 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

В актовій залі ліцею були представлені малюнки учнів 7-А класу на тему "Техніка майбутнього", поробки учнів 5-7 класів, а також понад 60 робіт для участі у конкурсі на кращий логотип Проекту "STEM на Дніпрі". В конкурсі приймали участь учні всіх класів. Найкращі роботи будуть представлені на обласний конкурс. 

    

 

 

 

 

 

 

В 9-А класі в рамках Дня творчості та винахідливості пройшов урок інформатики, на якому діти відчули себе справжніми системними адміністраторами: під кервництвом завідуючого лабораторією Євгена Олександровича була проведена практична робота з підготовки мережевого кабелю "кручена пара" до використання в організації комп'ютерної мережі, де діти змогли самостійно обтиснути частину мережевого кабелю конектором та дізналися багато нового про комп'ютерну мережу.

 

ДЕНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗМАГАНЬ

В цей день учні всіх класів були задіяні в різноманітних заходах. Ті хто не був буспосереднім учасником команди, активно вболівали за своїх однокласників. Учні 5-6 класів розгадували математичні кросворди та загадки. Такі завдання допомагають розвивати кмітливість, швидкість мислення, правильність і точність обчислень, показати учням практичне застосування математичних знань у житті. 

Серед учнів 7-Б  та 6-А класів пройшов інтелектуальний турнір з математики. Його мета - розвивати правильність і точність обчислень, уміння аналізувати, пояснювати, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов’язувати приклади із життєвими ситуаціями.

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серед учнів 7-8 класів пройшла інтелектуальна гра "Ерудит", а учні 9-10 класів були учасниками гри "Що?Де?Коли?". Вчителі-предметники підготували для дітей питання з природничих дисциплін: математики, фізики, хімії, біології та географії. Атмосфера в залі була позитивною, глядачі активно підтримували учасників. Учасники усіх команд наполегливо намагалися  якнайкраще продемонструвати свою кмітливість, винахідливість, розум та почуття гумору.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

В цей день ліцей вітав своїх найрозумніших, найкмітливіших, найдопитливіших, найталановитіших учнів - переможців міських олімпіад та різноманітних конкурсів. Як відомо, участь в олімпіадах – це щоденна робота на уроках і після уроків, в школі і вдома, з досвідченими вчителями і самостійно. Цілеспрямованість, прагнення досягти омріяної мети, працездатність і працелюбність, вміння бачити проблеми в сучасному світі, намагатися дослідити та розв'язати їх - ось характерні риси лауреатів ліцейського свята. Не обійшли увагою і вчителів, які підготували переможців. Їм були врічені подяки за нелегку працю, творче горіння, натхнення та постійний рух до нових звершень. Також були відзначені і переможці шкільно етапу конкурсу на кращий логотип Проекту "STEM на Дніпрі". Роботи переможців візьмуть участь в обласному етапі цього змагання. 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Наукова спадщина

    Приєднуйся до друзів
    та слідкуй за новинами!


    Copyright MyCorp © 2019