Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 18.06.2019, 11:58



Жовтоводський ліцей


Меню сайту
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 293
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тиждень STEM-освіти

22 квітня 2019 року в ліцеї розпочався тиждень STEM-освіти, присвячений дослідженню космосу.

  

Упродовж тижня учні будуть участниками різноманітних заходів та конкурсів. На уроках інформатики триває робота над створенням конкурсних робіт на тему "Космос і я". Кожен бажаючий може віддати свій голос на найкращий малюнок за посиланням https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.2153492981364579&type=3. А учні 5-6 класів вже представили малюнки на виставці.

Для того, щоб мати можливість користуватися інтернетом у ліцеї, учні можуть дізнатися пароль від Wi-Fi, відповівши на питання про дослідження космосу. Щодня новий пароль і нове питання.

Для учнів 9-А класу був проведений орфографічний та пунктуаційний практикум "Із чого складається Всесвіт".

   

Учні 10-х класів були учасниками науково-практичної конференції "Людина XXI сторіччя і космос". Представники кожного факультету підготували доповіді та презетації, які продемонстрували інтеграцію фізики, хімії, інформатики у дослідженні космосу. Слухачі дізналися про роботів, які використовуються для дослідження Місяця та інших планет, про космічну їжу, про наземні та "неземні" комп'ютери та телепортацію, про хімічні речовини, з яких складається Всесвіт, побачили "космос у банці".

   

         

   

24 квітня відбувся інтегрований урок (англійська мова, математика) для учнів 7-А класу "Space exploration". Учні працювали в групах, завданням кожної з яких було дослідження певної планети Сонячної системи. Діти малювали, обчислювали  різні фізичні характеристики та шукали цікаві факти про ту чи іншу планету. Оскільки учні виступили дослідниками міжнародної космічної станції, працювали і спілкувались вони англійською мовою. Діти дізнались багато нового про всі планети Сонячної системи, бо кожна група продемонструвала результати своєї роботи іншим,  презентувавши свою планету.

   

У 6-А класі пройшов урок-гра "Подорож числівника країною природничих наук".

  

На уроці математики учні 5-Б класу виконували практичну роботу "Розрахунок об'єму косвічного корабля". Вони виготовили власні ксомічні кораблі з пластиліну та розраховували їх об'єм. Діти із задоволенням працювали, кожен зміг провити свої таланти, здібності та фантазію. В результаті була побудована база космічних та інопланетних кораблів і ракет. 

  

На уроці англійської мови учні 5-Б стали космічними мандрівниками та астронавтами. Вони досліджували космос двома мовами: англійською та українською. Провели хвилинку фантазерів, шукали орбіту кожної планети, були учасниками ігор: "Знайомтеся: планети", "Моя Галактика", "Make a word". Створюючи моделі Сонячної системи, п'ятикласники проявили творчість, креативність та індивідуальні здібності.

  

 

Учні 5-А класу теж здійснили космічну подорож на уроці англійської мови. Вони вивчали властивості різних планет, декламували вірші про космос, створювали своїми руками зірки та моделі Сонячної системи.А разом із біблеоткарями ЦДТ відкривали літературну планету.

    

   

У 8-А класі пройшов позакласний захід з української мови «Наша мова – безмежний Всесвіт». Він проходив у формі мандрівки Сонячною системою, яку діти прирівняли до великого розділу мовознавства – морфології, а кожна планета розглядалася як частина мови. На науковому матеріалі про планети Сонячної системи учні удосконалювали вміння правильно вживати різні частини мови, знаходили орфограми і пояснювали їх правопис за допомогою вправи. Підсумком цього заняття було створення лепбуку, за допомогою якого кожен бажаючий зможе знайти для себе цікаву інформацію про планети Сонячної системи, повторити правила з морфології та перевірити свої знання за допомогою тестів.

   

  

Учні 10 ф/м класу під час симпозіум науковців-лінгвістів «Як за допомогою орфографії, фізики та інформатики за 45 хвилин подолати відстань від Землі до Місяця» розкривали таємниці Всесвіту за допомогою за допомогою української мови та літератури. Вони створили презентації-подорожі космічним простором і провели батл «Граматики-земляни проти космічних незнайок». А на інтегрованому уроці фізики та математики розв'язували фізичні задачі, досліджуючи фізичні процеси на найбільше та найменше значення функції. Таким чином, учні побачили цілісніть наукової діяльності в межах фізико-математичного профілю та ознайомилися з вимогами ЗВО до знань, вмінь і навичок майбутніх студентів.

            

      

Під керіництвом учителів історії учнями були створені постери на такі теми: "Розвиток уявлення людей про Всесвіт від Давніх часів до Середньовіччя", "Космос у фактах Новітньої історії", "Цікаві факти про комічні тіла".

Учні 7-8 класів брали участь в інтелектуально-прикладній грі "STEM-ерудит". Як завжди, учителі природничих  дисциплін підготували цікаві питання та практичні завдання з математики, фізики, хімії, біології та географії.

    

       

Учні 9 класів були участниками космічного квесту. Вони виконували різноманітні завдання з математики, біології, хімії, фізики, географії на 6 станціях. Так на конструкторській станції вони розраховували площу математичної моделі макета космолота (орбітальний літак), а потім у творчій майстерні складали з даних частин власну модель. На географічній станції учні були у ролі дешефрувальників: вони відтворювали назви різних географічних об'єктів за допомогою зашифрованих повідомлень. На космічній станції були створені постери, присвячені творчості відомого фізика, космолога, письменника Стівена Гокінга.

        

На уроках інформатики учні 5 класів створювали свої космічні Scratch мультфільми з теми «Подорож Скрейча космосом» та вікторини з теми «Що ти знаєш про космос», на питання яких потім відповідалили їхні однокласники. Учні 7-Б класу програмували космічний шатл мовою програмування Python, а 9-А клас створював карти знань з теми «Космос». 

     

    

 

 

 


 


 

 

ТИЖДЕНЬ STEM-освіти-2018

З 21 квітня в ліцеї природничо-наукового навчання розпочався тиждень  STEM-освіти.

21 квітня 2018 року учні 10-их класів мали можливість бути присутніми на Дні відкритих дверей Донецького юридичного інституту, який знаходитьтся в м. Кривому Розі. Господарі гостинно прийняли майбутніх абітуієнтів, докладно розказали про умови вступу, показали приміщення, в яких навчаються та проживають курсанти та навіть погодували. Ліцеїсти отримали незабутні враження, тож захід з профорієнтації пройшов вдало.

Учні 9-А класу - переможці обласних олімпіад з математики, фізики, інформатики та астрономії: Павлюшин Максим, Довженко Роман, Костіков Сергій та Рудченко Євген були учасниками Mini Maker Faire Dnipro, який  пройшов в Національному центрі аерокосмічної освіти молоді ім.О.М.Макарова в м. Дніпро.  Це ​ ​—​ міжнародний ​фестиваль​ ​технологій,​ ​винахідництва​ ​та​ ​креативності,​ ​свято​ ​руху​ ​«мейкерів»,​ ​що проходить​ ​​по​ ​всьому​ ​світу​​ ​більше​ ​10​ ​років. Разом із вчителем фізики Жернокльовим В.М. вони відвідали майстер-класи від міської та обласної станції юних техніків, спостерігали за гонками на радіокерованих машинках, побачили, за допомогою чого здійснюється 3d друк та спробували керувати роботами. Цікавими були також екскурсія центром ім. Макарова та лекційна програма для людей, які цікавляться мейкерством.

 

Педагогічний колектив та учні ліцею підтримують тісний зв'язок з громадськими організаціями міста, області. Так і цього року, 22 квітні 2018 року в Центральній бібліотеці міста наші вихованці брали участь у проведенні урочистостей на честь вшанування учасників ліквідації аварії на ЧЕС. Серед членів Міської громадської організації "Союз Чорнобиль України" – дідусі, бабусі наших учнів. Тож після виступу Стефури Михайла Васильовича бурхливими оплесками зустріли присутні його онучку, ученицю 7-Б класу, Стефуру Катарину. Катя читала свої вірші на чорнобильську тематику. Не проходили урочистості й без пісні. Нашим соловейком називали ученицю Валерію Петрову, ученицю 7-А класу. Переможниця Міжнародного фестивалю "Чорнобильські мотиви", володарка Гран-Прі змусила затамувати подих присутніх, виконуючи пісні "Журавлики", "Батькам". На згадку про цей захід були зроблені світлини.

23 квітня учні 9-А класу на уроці фізики відкривали для себе сутніть природних явищ. Вони вивчали під час лабораторної роботи процес перетворення механічної енергії одного виду в інший, визначали відсоток витрат енергії.

Відбувся конкурс усного рахунку серед учнів 6-7 класів. Діти мали можливість перевірити свої уміння і навички, набуті на уроках математики та інформатики, використовуючи навчальний Інтернет ресурс.

       

24 квітня у бібліотеці Центру Дитячої Творчості було проведено виховну годину з учнями 5-А класу, яка була присвячена Всесвітньому Дню Землі. Під час заходу учні дізналися про проблеми навколишнього середовища, шляхи їх вирішення та важливість збереження нашої планети для себе і майбутніх поколінь. Яскравим завершенням став майстер-клас по виготовленню поробок "Пташенята у гніздечку" із пластиліну, який підготувала місцева майстриня Ірина Віталіївна Солдатова. 

Учні 7-А класу на уроці хімії досліджували властивості води в довкіллі. Шукали воду в різних агрегатних станах, взяли зразки для подальших лабораторних досліджень. Яскрава зелень весни, блакитне небо, квіткові запахи і вивчення нового!

 

25 квітня учні 7-А класу під час уроку-екскурсії подорожували різними країнами та розповідали про відомі годинникові вежі. Були проведені цікаві конкурси: на виготовлення найкращого сонячного годинника, кращих знавців історії годинникової вежі в Лондоні, найкращої команди знавців історії виникнення різноманітних годинників.

 

В 11 б/х класі на уроці біології була проведена наукова конференція з теми "Нанотехнології – перспективні напрямки розвитку". З повідомленням  виступила Корсуновська Марія, яка підготувала презентацію і розповіла про нанотехнології - область прикладної науки і техніки, що займається вивченням властивостей об'єктів і розробкою пристроїв на атомному і молекулярному рівні: вуглецеві нанотрубки, рідкий азот, молекулярна кухня. Учні із зацікавленістю обговорювали перспективи розвитку цієї сучасної галузі.

Для учнів 5-А класу був проведений міжпредметний урок за твором Євгена Гуцало «Лось» (українська література та природознавство). Група географів підготувала цікавий пізнавальний матеріал про заповідники України, їхні основні функції. Інша група - біологи - підготувала повідомлення про лося як представника родини оленевих, занесених до Червоної книги. З метою розвитку емоційної сфери учнів, їх мистецьких здібностей було запропоновано проілюструвати той епізод оповідання, що найбільше вразив, запам'ятався. Свої малюнки учні супроводжували на уроці коментарем.

 

Учні 10 б/х класу на уроці біології виділяли ДНК з фруктів (ківі, банана), вивчаючи розділ молекулярної біології. Із захопленням і зацікавленістю був проведений урок.

    

В кабінеті біології була проведена виставка наробок учнів в рамках проведення тижня STEM-освіти. Свої наробки представили учні 10 ф/м класу Розваляєв Владислав (із бісеру) і Куцоконь Микита (із паперу). Дякуємо за участь і зичимо подальших творчих здобутків.

      

26 квітня в 9-Б пройшов практикум "Життєва геометрія". Учні ознайомилися з приладами для вимірювання діаметрів круглих предметів.  Був проведений практикум з моделювання і конструювання "Весела майстерня": різні методи виготовлення моделей паралелепіпеда, виготовлення моделей за розмірами, кольором граней, технічне і художнє конструювання. 

  

На уроці фізики учні 7-А класу визначали коефіцієнта корисної дії похилої площини. Вони навчилися обирати оптимальний варіант співвідношення між слою з якою піднімають тіла по похилій площині та вагою тіла, тобто використання похилої площини в життєвій ситуації.

В 9-А класі пройшов урок-віртуальна подорож  «Містами Британії».  Учні розділилися на 4 команди, відповідно до країн, що входять до складу Об'єднаного Королівства. Кожна команда презентувала свою країну та її столицю, виготовила карту своєї країни, прапор, символи. Особливо цікавим для учнів виявився Workshop. Потім були змагання, де команди розгадували кросворди, складали слова та провели "The Britain Quiz". Урок завершився підведенням підсумків та веселою піснею про Великобританію.

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок з англійської мови та зарубіжної літератури по казці Л. Керола "Аліса в країні див" пройшов у 5-Б класі. На уроці провели вікторину "Найуважніший читач" і виконали в ігровій формі ряд вправ на переклад, доповнення тексту інформацією, якої не вистачало, упорядкування речень відповідно до змісту казки та перевірку знання змісту казки.

 

 

 

На уроці інформатики учні 9 кл. ознайомились з загальною концепцією поняття «Розумний будинок». Дітей зацікавили  системи керування розумним будинком, багатофункціональність пристроїв, можливість керування ними з планшетів та смартфонів. Можливості розумних побутових приладів викликали жваву  дискусію щодо їх використання в наших будинках.

 В 11 ф/м класі була проведена година історичної пам'яті "Гетьман Скоропадський: історичний портрет на тлі епох".

Команди учнів 8 класу в дружній, невимушеній атмосфері показали свої практичні навички з математики, фізики, біології, хімії та географії в конкурсі STEM-Ерудит. 

  

Одним із напрямів STEM-освіти є участь у конкурсах. 26 квітня в Україні проводився Міжнародний природничий інтерактивний конкурс "Колосок весняний 2018". Ліцеїсти 5-10 класів теж активно долучилися до участі у ньому.  Завдання конкурсу об'єднували всі природничі науки: біологію, хімію, географію, астрономію. Діти із задоволенням шукали відповіді на питання. Будемо сподіватися на гарні результати. 

  

27 квітня 2018 року в 7-А класі відбувся інтегрований урок української мови та мистецтва з теми "Мистецтво в нашому житті". До цього уроку учні підготували виставку поробок у різних техніках, створених власними руками. Під час уроку діти виконували різноманітні завдання, спрямовані на поглиблення знань з рідної мови. За допомогою QR-кодів вони ознайомилися з корисними сайтами - помічниками в навчанні. Окрім мовних завдань, дітям було запропоновано виготовити весняні квіти, користуючись лише підказками друкованих схем-інструкцій. Після уроку в учнів залишилися лише приємні враження, адже як добре, коли ти виготовляєш щось власними руками! 

   

  

В 9-Б классі пройшов інтегрований урок хімії та географії: "Глобальна екологічна проблема. Роль хімічної науки у її розв'язанні". Учні обговорили  причини та наслідки прояву глобальної екологічної проблеми для окремих регіонів і країн світу, значення хімії у збереженні довкілля та здоров'я людей, запропонували можливі шляхи подоглання екологічних проблем в нашому регіоні.

 

28 квітня для учнів 5 класу відбувся STEM-урок "Обчислення довжини ребер, площі поверхні та об'єму прямокутного паралелепіпеда за допомогою конструктора Lego"

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Наукова спадщина

    Приєднуйся до друзів
    та слідкуй за новинами!


    Copyright MyCorp © 2019