Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.03.2019, 03:53



Жовтоводський ліцей


Меню сайту
Міні-чат
200
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 287
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

Виховна робота
 
Виховання – це цілеспрямований процес свідомого розвитку людини, ме-тою якого є формування морально-духовної, життєво компетентної особисто-сті, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Система виховної роботи ліцею здійснюється відповідно до загальної Концепції розвитку ліцею. Виховна робота ліцею спрямована на формування всебічно розвиненої особистості. Тому завданням вчителя є навчити дитину жити в гармонії з собою, формуючи в собі відповідальне ставлення до особистості людини, до людського життя як найвищої цінності.

 Наші педагоги дуже відповідально підходять до навчально-виховного процесу, докладають багато зусиль, щоб дітям, які весь час знаходяться поруч, було комфортно і цікаво.
Мета виховної роботи полягає в тому, щоб кожному юнакові, кожній дівчині дати моральну, розумову, практичну і психологічну підготовку до праці, розкрити в кожному з них індивідуальні задатки, нахили і здібності. Педагоги прагнуть підготувати своїх вихованців до високоморальних і естетичних відносин, побудованих на дружбі і товаришуванні, на повазі до всього справді людського в кожній чесній людині. Система виховної роботи забезпечує єдність і взаємозв’язок планування, організації і аналізу діяльності, спільної роботи педагогічного і учнівського колективів, сім’ї і громадськості.

 Плануючи виховну роботу в ліцеї, ми враховуємо:
 • мету і завдання виховання;
• рівень розвитку і вихованості учнів;
• учнівські запити, інтереси та потреби;
 • підготовку учителя до організаторської роботи;
 • власний учительський досвід у вихованні дітей.

Основні принципи виховної роботи ліцею:
 • систематичність;
 • ефективність;
 • інформаційність;
 • демократизм і гуманність;
 • дисципліна і порядок;
 • стимулювання, винагорода і заохочення ініціативи.
 Однією із дієвих форм виховної роботи ліцею є учнівське самоврядування. Діяльність учнівського самоврядування – це нелегка й водночас цікава справа, яка дає змогу учням відчути себе справжніми господарями і разом з тим зрозуміти, наскільки це важливо – організувати роботу, брати на себе відповідальність, приймати рішення.


Головним завданням виховного процесу є підтримка внутрішньої свободи людини, гармонійно розвинутої, соціально активної особистості з умінням орієнтуватися в сучасних соціальних умовах.

Реалізація цього завдання здійснювалась за головними напрямками виховної роботи:

- реалізація особистісно – орієнтованого підходу у виховному процесі;

- системне відстеження психолого – педагогічного статусу та динаміки їх розвитку;

- моніторинг якості навчання та життєвої компетентності учнів;

- запровадження гнучких моделей організації навчально – виховного процесу, відповідно до здібностей та нахилів учнів;

- використання технології продуктивного навчання та виховання з метою стимулювання креативності учнів;

- активізація самостійної діяльності учнів;

- допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості;

- зміцнення фізичного, психологічного здоров’я учнів, запровадження здоров’язберігаючих технологій;

- виховання патріотизму, національної свідомості учнів, громадське виховання;

- зміцнення морального здоров’я ліцеїстів, відродження духовності;

- естетичне виховання учнів через систему уроків та позаурочну діяльність;

- підтримка, укріплення, подальший розвиток ліцейського самоврядування;

- розвиток ліцейських традицій, соціалізація ліцею з метою зміцнення загальноліцейського колективу;

- удосконалення методичної майстерності класного керівника, здатного компетентно з повною віддачею здійснювати виховну діяльність та ефективно вирішувати питання виховання ліцеїстів.

У виховній роботі використовувався виховний потенціал уроків, система позакласної роботи, яка проводилась за тематичними місячниками:

- вересень –місячник всеобучу;

- листопад –місячник здорового способу життя;

- грудень-місячник військово - патріотичного виховання;

- лютий – місячник правовиховної роботи;

- березень – місячник безпеки дорожнього руху ;

- квітень – місячник екологічного виховання;

- травень - місячник оборонно – масової роботи.

- В ліцеї склалася система традиційних ліцейських свят, які тісно пов’язуються із заходами учнівського самоврядування, державними і міжнародними святами . До участі в ліцейських святах щороку залучаються і батьки.

Вся виховна робота з класами здійснювалась 14 класними керівниками, які призначені наказом по ліцею.

Найбільш вживаними формами виховної роботи класних керівників з учнями були тематичні класні години, святкування календарних дат, родинні свята, зустрічі з цікавими людьми міста, відвідування міського історичного музею, перегляд театральних вистав, проведення оглядів – конкурсів, фестивалів, виставок, інтелектуальних змагань("Брейн - ринг”, "Що? Де? Коли?”, КВК, "Найрозумніший") , подорожі до історичних культурних центрів України (8-а, 8-б, 10 ф/м –кл.керівники: Садовніченко А.В., Шкаран Н.І., Вайман Р.А.).

Цікаво проходили класні години в 5-б класі (кл.кер. Крішен Є.Є.) – "Наш клас має таланти", 6-а класі (кл. кер. Якубовська С.М.) "Ветерани живуть поруч", "Створюємо колективний портрет класу", "Вчимося робити добро"; 5-а клас (кл.кер. Брайловська І.М.) - "Школа вихованості", "Новорічна казка"; 6-б клас (кл. кер. Волошенюк О.В.) – "Світ дівочої краси" (до 8 Березня), "Мої захоплення", "Ну-мо , хлопці", 7-б клас (кл.кер. Сидорова О.Ю.) – "Світ моїх захоплень", 7-а клас (кл.кер. Задорожня Є.В.) – "Що таке колектив?", "Мій друг… Який він?"; 8-а клас (кл.кер. Садовніченко А.В.) –"Вчимося робити добро", "Пам’ятаємо про подвиг прадідів"; 9-б клас (кл.кер. Журба Ю.І.) – "Формуємо свій характер"; 9-а клас (кл.кер. Присяжна І.В.) –зустріч з представником Центру зайнятості, зустріч з ветеранами.

Як завжди, ліцеїсти дуже активно взяли участь у щорічній акції «Милосердя» , зібравши багато канцтоварів, солодощів, одягу для вихованців спеціальної школи та ліцеїстів з малозабезпечених сімей.

Велику роль у вихованні ліцейського патріотизму відіграє традиційне щорічне свято День ліцеїста, як проводиться в останню суботу жовтня. Щорічне свято є справжнім досягненням, підтвердженням єдності учнів, педагогів, батьків, випускників різних років, значною подією в житті не тільки навчального закладу, а й всього міста.

Дієву допомогу в роботі з учнівським колективом  надавали органи учнівського самоврядування.. Протягом року „Ліцінію” очолювала Президент Омельченко К. (11 ф/м). Серед невирішених питань були робота прес-центру, комісії дисципліни та порядку. Недостатньо здійснювався з боку Президентської Ради контроль за чергуванням класів по ліцею. Значна увага приділялась розвитку фізичних здібностей учнів. збереженню і зміцненню їх здоров’я, формування навичок ведення здорового способу життя.

Традиційно в листопаді було проведено місячник здорового способу життя, в ході якого пройшли тематичні класні години в 5-9 класах, зустрічі з лікарями (7-8 кл.), захист проектів з питань ВІЛ–СНІД (10-11 кл.). Протягом року учні ліцею брали участь у міських змаганнях з різних видів спорту, де посіли призові місця. Класні керівники 5-11 класів постійно тримали на контролі стан здоров’я учнів, вчителі-предметники впроваджували в практику роботи здоров’язберігаючі технології. В квітні був проведений Єдиний урок здоров’я , причому перевага надавалась активним формам (спортивні ігри, естафети, «Веселі старти»).

Щорічно в ліцеї проводиться велика робота з екологічного виховання. В квітні всі класи взяли участь в екологічному форумі, в рамках якого був проведений захист курсових робіт з питань екології міста і області (Медвецька Т., 9-А кл., вчитель Присяжна І.В.), проведена робота з благоустрою прилеглої до ліцею території, частини Парку Слави та вул. Паркової, значно покращилось озеленення коридорів і аудиторій ліцею, учні 5-10 класів брали активну участь в обласній акції «Нагодуй пташину». Дуже емоційно, змістовно пройшли в ліцеї зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС, присвячені річниці аварії.

Конвенція ООН про права дитини

Інформація щодо запобігання виникненню нещасних випадків під час відпочинку на воді /voda-dod-1_ta_2.docx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист прав дітей

Якщо дитина піддається образам, зазнає цькування з боку однолітків, інших дітей, дорослих, є свідком подібної поведінки стосовно інших дітей, то їй будуть корисними наступні поради:
1.Не замовчуй проблему і не бійся звертатись за допомогою дорослих (батьків, учителів, державних органів та служби у справах дітей).
2. Якщо потрібна термінова допомога, звертайся на гарячу лінію 116 111 або 116 123.
3. Якщо ти хочеш порадитись з юристом, телефонуй на всеукраїнську гарячу лінію системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово, безкоштовно).
Дорослі, пам'ятайте!
Звертайте увагу на поведінку та настрій дітей. Можливо, ваша підтримка - це найперше, чого дитина потребує. Якщо ви виявили проблему, пов'язану з булінгом, звертайтесь або до педагогів (директора школи) письмово або до поліції. Тільки спільними зусиллями можна подолати це ганебне явище. Не намагайтесь самі з'ясувати стосунки з кривдником.
 Кожна дитина або її законний представник мають право звернутись і отримати безоплатну консультацію юриста, а в разі потреби представляти інтереси в суді - усі без виключення діти мають право на призначення адвоката (юриста) за рахунок держави. Для захисту прав дітей слід звертатись в центри/бюро безоплатної правової допомоги. У рамках загальнонаціонального проекту "Я маю право!" на сайті 
http://pravo.minjust.gov.ua/ можна знайти поради, як простояти домашньому насильству та як оформити аліменти тощо.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Наукова спадщина

    Приєднуйся до друзів
    та слідкуй за новинами!


    Copyright MyCorp © 2019